Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Bestelling

Bestellen kan in de Schepers Racing Service shop of per e-mail ([email protected]). Vanaf bevestiging door de klant van de gekozen producten, verbindt Schepers Racing Service zich tot de voorgestelde prijzen.

Ruilen en Retourneren

U kunt uw bestelde artikelen altijd ruilen of retourneren.

Heeft u vragen over de mogelijkheid voor het ruilen of retourneren van uw product?  Neem dan contact op met ons.

Stappenplan ruilen en retourneren:

Als u een artikel wilt ruilen of retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden zodat wij uw retour zo correct mogelijk kunnen afhandelen.

  1. Meldt ons dat u een artikel retour wilt sturen.
  2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
  3. Na ontvangst van uw zending, stuurt Schepers Racing Service een ontvangstbevestiging via e-mail .
  4. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug, afhankelijk van uw wens.

Er gelden echter enkele voorwaarden:

– Contact met Schepers Racing Service binnen 14 dagen na ontvangst.

– Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn; en geen gebruikssporen vertonen.

– U stuurt het artikel op eigen kosten terug.

– Het retourbedrag wordt binnen 14 werkdagen teruggestort op de door u aangegeven bankrekening.

– De kosten voor retour zendingen zijn voor eigen rekening tenzij het product defect of beschadigd is buiten uw schuld om.

Retouradres
U kunt het pakket retour zenden naar:

Schepers Racing Service BVBA
Vogelsancklaan 18
3550 Zolder
Belgie

Schepers Racing Service is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens het retour transport. Zorg daarom altijd voor een goede verpakking.

Wanneer na contact met Schepers Racing Service blijkt dat u het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer u het pakket al heeft aangenomen en er later alsnog achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er beschadigingen zijn aan een van de producten. Mocht dit het geval zijn, neem dan zo spoedig mogelijk na constatering contact op met Schepers Racing Service via de contact pagina.  We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat het op een andere manier moet worden opgelost.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »